Zkušený speditér České Budějovice
Máte zájem o tuto pozici?
Přidej se mezi nás
Hledáme kolegu, který míří na branku. Máme dobrý kolektiv a rádi mezi námi přivítáme nového parťáka. O práci v logistice se říká, že je náročná, ale šikovní lidé ji zvládají s přehledem a ve spolupráci s dobrými kolegy navíc i s úsměvem na tváři. To právě chceme, to je naše cesta vpřed.
A kdo tedy jsme?
Slovní spojení „stabilní rodinná firma“ je již značně staré (my jsme na trhu „jen“ od roku 1997), ale na stabilitě a rodině si prostě zakládáme. Zároveň rosteme a hodně investujeme. Chceme být transparentní, zveřejňujeme o sobě tiskové zprávy a míříme dopředu.
Jen v minulém roce jsme otevřeli novou pobočku v Českých Budějovicích, rekonstruovali pobočku v Havlíčkově Brodě, přesunuli pobočku Brno do větších prostor, přihlásili další vozidla v sesterské firmě v Německu, postavili parkoviště v Kladně, otestovali kamion na LNG, koupili nejnovější Mercedesy s kamery místo zrcátek a značně personálně posílili.
Zajímá nás také ekologie, chceme být zodpovědní, vracet něco společnosti a investujeme do procesů, které nás nutí se zlepšovat.
Popis pozice
Potřebujeme mezi námi organizačně schopného a zkušeného speditéra (m/ž), který má aktivní zkušenosti na poli mezinárodní silniční kamionové dopravy a dokáže vytěžovat flotilu vlastních i cizích vozidel.
Máte mapu západní Evropy v hlavě? Zvládáte brilantně kalkulace? Ovládáte ceny pohonných hmot a mýta? Máte portfolio ověřených dopravců nebo si je umíte najít? Dokážete si najít práci na prázdný kamion? Znáte nařízení EU 561/2006? Domluvíte se anglicky a ideálně i německy? Komunikujete dobře se zákazníky, dispečery i řidiči?
- ve spolupráci s obchodním oddělením příprava jednorázových obchodních nabídek
- realizace převzatých zakázek
- evidence a doplňování databáze dodavatelů
- práce se spedičními databankami
- příprava podkladů pro řešení škod a reklamací
- včasné informování zákazníků o případných změnách v realizaci přeprav
- komunikace s vlastními řidiči nebo spedičními společnostmi
- vyhodnocování přeprav dle zadaných kritérií
- plnění finančních a kvalitativních cílů oddělení
- komunikace se zákazníky
- řešení mimořádných událostí
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání
- zkušenosti a praxe s vedením spedice a logistiky alespoň 3 roky
- schopnost vytvářet strategie, plánovat
- rozhodnost, preciznost, analytické myšlení, spolehlivost, iniciativa, výkonnost, kreativita, komunikační a negociační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, profesionální přístup, týmový duch
- uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, Webdispečink, webové aplikace)
- aktivní znalost AJ, další jazyky výhodou
- řidičský průkaz sk. B aktivní řidič (sk. C výhodou)
Nabízíme
Rádi bychom zde znovu podtrhli, že se jedná o pozici na nově otevřenou pobočku – pro uchazeče to znamená mnohem větší odpovědnost, dynamiku a možnost osobního růstu.
- práci na plný úvazek ve stabilní dopravní společnosti s dlouholetou tradicí
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- nadstandardní platové ohodnocení 30 000 – 40 000 Kč / měsíc (dle dohody)
- uplatnění znalostí a jazykových dovedností v dynamickém oboru nákladní dopravy
- v závislosti na schopnostech možnost karierního růstu
- další vzdělávání a rozvoj v oboru
- pravidelný 13. plat při dobrých výsledcích firmy
- Benefity: bonusy/prémie, mobilní telefon, výhodné telefonní a datové tarify pro soukromé účely a rodinné příslušníky, stravenky, jazykové kurzy, občerstvení na pracovišti, firemní akce
- nástup možný ihned
V případě zájmu zašlete prosím svůj životopis na email: olga.kruzikova@vchd.cz
Budeme se těšit! Tým VCHD