• Objednejte si přepravu ještě dnes: +420 312 245 107
  • Order shipping today: +420 312 245 107
  • Bestellen Sie den Transport heute noch: +420 312 245 107
  • cs

Obchodní zástupce pro Německo, logistika a spedice

Zajímá tě u nás pozice obchodního zástupce?

Hledáme kolegu, který míří na branku. Máme dobrý kolektiv a rádi mezi námi přivítáme nového parťáka. O práci v logistice se říká, že je náročná, ale šikovní lidé ji zvládají s přehledem a ve spolupráci s dobrými kolegy navíc i s úsměvem na tváři. To právě chceme, to je naše cesta vpřed.

tým_VCHD

A kdo tedy jsme?

Slovní spojení „stabilní rodinná firma“ je již značně staré (my jsme na trhu „jen“ od roku 1997), ale na stabilitě a rodině si prostě zakládáme. Zároveň rosteme a hodně investujeme. Chceme být transparentní, zveřejňujeme o sobě tiskové zprávy a míříme dopředu.

Jen v minulém roce jsme otevřeli novou pobočku v Českých Budějovicích, rekonstruovali pobočku v Havlíčkově Brodě, přesunuli pobočku Brno do větších prostor, přihlásili další vozidla v sesterské firmě v Německu, postavili parkoviště v Kladně, otestovali kamion na LNG, koupili nejnovější Mercedesy s kamery místo zrcátek a značně personálně posílili.

Zajímá nás také ekologie, chceme být zodpovědní, vracet něco společnosti a investujeme do procesů, které nás nutí se zlepšovat.

Náplň práce

  • Vyhledávání nových potenciálních zákazníků, zaměření na akvizici.
  • Rozvoj a udržování silných obchodních vztahů s našimi klienty, formou osobních jednání či prostřednictvím on-line nástrojů.
  • Zvyšování zisku a výnosů ve svěřené oblasti.
  • Úzká spolupráce napříč odděleními, primárně dopravní & spediční oblast.
  • Práce v interním CRM systému a s reportovacími nástroji
  • Zjišťování potřeb svých zákazníků a navrhování vhodných řešení na míru.
  • Monitoring trhu a rozvoj přiděleného segmentu v souladu se strategií společnosti včetně analýzy a vyhodnocení konkurence.
  • Rozšiřování vlastního portfolia zákazníků v souladu se strategií společnosti.

Požadavky

  • Schopnost sledovat vývoj ve svěřeném segmentu a prezentovat je dovnitř společnosti.
  • Zkušenosti z logistiky, dopravy, spedice, 3PL, 4PL.
  • Prodejní drive, energii a soustředění na dosahování cílů.
  • Vynikající prodejní, komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti doplněné o příjemné a profesionální vystupování.
  • Německy jazyk jak v mluvené, tak psané formě na úrovni rodilého mluvčího.
  • Tvorba nabídek, prezentací, reporting.
  • Účast na veletrzích a společenských akcích.
  • Zkušenosti s B2B.
  • Aktivní řidič.
  • Ukončené min. SŠ vzdělání

Nabízíme

  • Zázemí a jistotu stabilní rodinné firmy, která je na trhu od roku 1997.
  • Zaměstnanecké výhody (stravenky, penzijní/životní připojištění, 4 týdnů dovolené, 5 dní sick day atd.).
  • Telefon, notebook, služební vozidlo i k soukromým účelům.
  • Výbornou kávu
  • Motivující platové ohodnocení.
  • Přátelský kolektiv rodinné firmy.
  • Nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody.

Pozice je otevřena na Headoffice v Kladně. K dispozici je také kancelář v Radeburgu – lze popřípadě změnit do jiného města v Německu

V případě zájmu zašlete prosím svůj životopis na email: olga.kruzikova@vchd.cz 

Budeme se těšit! Tým VCHD